Regulamin

Informacje o Firmie
Sklep internetowy panzlyzeczkami.pl jest własnością:

Miros kapitalas, UAB
Kod przedsiębiorstwa – 304113888
Numer Płatnika VAT – LT100010548710
Adres – Islandijos pl. 95-57, LT-49176 Kaunas
Kod ubezpieczyciel – 2372015
E-mail – personalspoon@gmail.com
Telefon komórkowy – +48 780 064 890

Regulamin
Sklep internetowy panzlyzeczkami.pl czynny jest 24 godziny na dobę i przez cały ten czas możliwe jest składanie zamówień z wyłączeniem czasu w którym wykonywane są prace techniczne.
Kontakt telefoniczny w sprawie zamówień jest możliwy w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt ustawowo wolnych od pracy w godzinach 8-16 pod numerem telefonu +48 780 064 890

(koszt połączenia według cennika Państwa operatora) lub pod adresem e-mail mypersonalspoon@gmail.com

Opisy i zdjęcia produktów
– Wszystkie produkty znajdujące się w sprzedaży sklepu są produktami nowymi.
– W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących produktów przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
– Dopuszcza się drobne draśnięcia na łyżce, to związano z produkcyjnym procesem, umocnieniem i obróbką.

Ceny
– Ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Wartość ceny nie obejmuje kosztów przesyłki towaru do klienta oraz ewentualnych opłat celnych.
– Cena podana przy produkcie jest ceną wiążącą obie strony w chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia na towar.
– Sklep zastrzega sobie prawo do możliwości zmian cen, wprowadzania akcji promocyjnych i wyprzedaży, wprowadzania w nich zmian oraz ich zakończenia bez podawania przyczyny.
– Przedstawiona oferta nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Zamówienia i dostawa
– Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
– Zamówienie dzieje się z 1 do 3 dnie! Wysyłka odbywa się trzy razy tydzień.
– Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu otrzymania informacji o prawidłowo wykonanym przelewie lub wyborze przesyłki pobraniowej – do 7 dni o ile nie jest zaznaczone inaczej przy produkcie lub nie zostało ustalone indywidualnie.
– Produkty są rezerwowane do zamówień przez okres 7 dni. Jeżeli do tego czasu płatność nie zostanie uznana na koncie firmy Folkstar są one odblokowywane na poczet innych zamówień.
– Przelewy przychodzące sprawdzane są jeden raz w ciągu dnia, między godziną 11 a 11.30. Wszelkie uznania na koncie firmy po godzinie 11.30 odbierane są następnego dnia z wyłączeniem świąt ustawowo wolnych od pracy oraz weekendów.
– Czas realizacji zamówienia nie obejmuje czasu dostawy.
– Jeśli złożone zamówienie obejmuje produkty o różnym statusie dostępności, wysyłka zamówionych produktów następuje w chwili skompletowania całości zamówienia.
– W przypadku niedostępności zamówionego produktu, Klient jest informowany o tym fakcie przez pracownika sklepu i podejmuje decyzję o sposobie realizacji pozostałej części złożonego zamówienia
(częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamiana brakującego produktu na inny w tej samej cenie lub anulowanie całego zamówienia) bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
– Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody Zamawiającego na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez firmę panzlyzeczkami.pl w celu realizacji zamówienia. Klient ma prawo do wglądu, poprawienia oraz żądania zaprzestania wykorzystania swoich danych osobowych zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 r.

Płatności
– Klient może wybrać następujący sposób zapłaty: przedpłata za pomocą karty kredytowej i przedpłata na rachunek bankowy w systemie płatności PaySerra
– Formę płatności klient wybiera przy zamawianiu towaru
– Zamówienia nie opłacone w terminie 21 dni licząc od następnego dnia po dniu złożenia będą anulowane. W przypadku uiszczenia opłaty po tym terminie należy poinformować o tym fakcie mailowo lub telefonicznie.
– Paragony do zamówień opłaconych przy odbiorze wysyłane są na życzenie klienta po zaksięgowaniu środków z pobrania na naszym koncie. Jeżeli klient nie wyraził takiej woli paragon jest przetrzymywany w archiwum firmy przez okres 2 lat.
– Nabywca sam odpowiada za możliwe importowane cła, podatki i inne możliwe koszty związane z kupnem

Reklamacje i zwroty towaru
– Nasza kompanię sprzedaje sztućcy i usługę z grawerowania. Po grawerowaniu sztućcy zmieniają swoją formę, i nie mogą być zwrócone do pierwotnego rodzaju. Grawerowanie dzieje się indywidualistyczny dla każdego klienta.
– Toż, powrót jest możliwy w nurcie 1 miesiąca po otrzymaniu towaru w wypadkach, jeśli sztuciec nie stosował się, opakowywanie jest nie uszkodzone, jeśli są jawne fabryczne defekty na samym sztućcu, czy defekty grawerowania.
– Na sztućcach są dopuszczalne drobne draśnięcia, wgniecenia metalu (ledwie zauważalne przy przeglądzie), związane z technicznymi właściwościami wyroby sztućców i umocnienia dla grawerowania.
– Rozpatrzenie reklamacji towaru może odbywać się na podstawie przesłanego produktu wraz z dowodem zakupu lub protokołem uszkodzenia spisanym przez kuriera przy doręczeniu paczki.
– Koszt oraz organizację transportu towaru zwracanego przez Klienta pokrywa firma panzlyzeczkami.pl (tylko na terenie Polski).

Regulamin obowiązuje od dnia: 2018-03-23